Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Γρουκ,φρρρρρ,κλικ,φλτς,πλικ,τάτά τάρααάάά τάτά τάραάάά

Κλικ κλικ τα πλήκτρα του λάπτοπ.

Φρρρρρ.. Ένα ανεπαίσθητο βουίσμα στο βάθος από εκείνο το πράγμα που έχω πάρει για να ψύχει το λαπτοπ, το οποίο αυτήν την στιγμή δεν θυμάμαι καθόλου μα καθόλου πως λέγεται.

Ραδιόφωνο να παίζει μια τυχαία playlist κυρίως σε rock ακούσματα, www.noizground.com . Είναι αυτό που λένε ότι αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει μάλλον.

Φλτς φλτς ..Νερό να τρέχει στους σωλήνες του πάνω διαμερίμασματος. Κάποιος θα κάνει ντουζ μάλλον. Έχουν μείνει λίγοι στην εστία που μένω.

Πλικ πλικ κάνει αυτό το χαζό ψιλόβροχο που χτυπάει στο τζάμι. Τελείως αναποφάσιστο είναι πάντως. Βροχή κανονική δεν θέλει να γίνει. Απλή συννεφιά δεν του αρκεί και έτσι απλά μας βασανίζει μην έχοντας αποφασίσει τι ακριβώς είναι. Σου χαμογελάει αυτάρεσκα και σου λέει «Για να σε δω..τι θα κάνεις…θα ανοίξεις την ομπρέλα ή όχι?»

Γρουκ γρουκ τα δάχτυλα μου την ώρα που ξύνουν την μεταλλική mesh επιφάνεια του πράγματος που κάνει φρρρρρ και ψύχει το πράγμα που κάνει κλικ κλικ, ενώ ταυτόχρονα ο χρήστης του ακούει φλτς φλτς το νερό,πλικ πλικ το ψιλόβροψο και κάτι reggaeοειδές στο ράδιο λοιπόν.

Ωραίο soundtrack για σκέψεις. Και φιλοσοφικές και επιστημονικές. Μου ήρθε φλασιά λίγο πριν σχετικά με την δουλειά μου. Πολύ χαίρομαι που δουλεύω κάπου που στιγμές σαν αυτήν είναι δημιουργικές και με αναπάντεχα αποτελέσματα. Πάμε λοιπόν μια ακόμα..

Γρουκ,φρρρρρ,κλικ,φλτς,πλικ,τάτά τάρααάάά τάτά τάραάάά. Ναι ρε συ σοβαρά..έτσι ακούγεται..

Θα το ηχογραφήσω να το έχω να με εμπνέει:)

Δεν υπάρχουν σχόλια: