Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Πλυντήριο στεγνωτήριο ο Αστραχάν


Μην με κοιτάς εμένα έτσι εντάξει? Αυτάρεσκο, ασπριδερό, δήθεν σύγχρονο, εντοιχισμένο, με κρυφά κουμπάκια κωλοπλυντήριο. Α συγνώμη..Κωλοπλυντήριο-στενγωτήριο. Ουστ κωλογαμίδι μου έχεις φάει την ζωή. Πλένεις ε? Και υποτίθεται στεγνώνεις? Έχω κάνει το σπίτι τσαντήρι με το να απλώνω ρούχα όπου βρω. Πλένω 5 κιλά, αλλά στεγνώνω 2,5 μόνο... Όπου 2,5 σημαίνει πρακτικά μισή πετσέτα για δυόμιση ώρες. Την οποία την βγάζεις και νωπή και εννοείτε πως μυρίζει γιατί έχει σαπίσει τόση ώρα ε?

Κωλοπλυντήριο-στεγνωτήριο που βάζεις νερό στην πλύση όποτε γουστάρεις.. Θα σε ανοίξω ρε και θα σε κάνω βίδες ακούς? Στα παπάρια σου..Εντοιχισμένο είσαι και δεν σε κουνάει κανείς από την θέση σου ε? Φταίω εγώ να σε βάλω να πλύνεις ρε γαμήδι ρουλεμάν και μπίλιες? Μετά να δούμε ποιός έχει το πάνω χέρι. Επιπλέον σου είπε κανείς ρε ότι είναι λογική η διαρύθμιση των κουμπιών σου? Ξεκινάμε από τα δεξιά προς τα αριστερά, κάτι σαν την αραβική γραφή δηλαδή, με την εξής σειρά. A, B, C (καλά μέχρι εδώ), Μ (τι Μ ρε ζώον??), F, D,E, ??? Ρε λευκόχρωμο κατακάθι της κόλασης εμένα τολμάς και κοροιδεύεις ρε? Ρε θα σου ανοίξω τον κάδο της ώρα της πλύσης με εκείνο το μίζερο στρογγυλό κουμπάκι που δεν δουλεύει πάλι. Ρε θα σου βάλω να πλύνεις λάσπη, μαζούτ και βαζελίνη. Θα σου μπουκώσω τον σωλήνα του νερού στον οποίο δεν μπορώ να έχω πρόσβαση γιατί τον πατάς ρε σκατόπραμα!

Έχεις και πρόγραμμα εξπρές ρε μαλακισμένο. Που ακούστηκε ρε απολειφάδι τις βιομηχανικής επανάστασης πρόγραμμα εξπρές που κρατάει 2 ώρες? Τι νομίζεις ότι είσαι ρε ραγισμένη βίδα σαπισμένου ποταμόπλοιου? Θα κάνω εξάσκηση τα βολέ και τα ντιρέκτ μου στην πλαστική,  γκρί- θανατί, στραβή πόρτα σου ρε. Μην με κοιτάς έτσι ρε χαλασμένη σολ χορδή του μπάσσου του Joey DeMaio. Ρε σπασμένη μπακέτα του Joey Jordison θα σε πετάξω στο ποτάμι να ξεβραστείς στον Ατλαντικό εκεί που σου αξίζει. Θα σε θάψω στο ΧΥΤΑ στα Λιόσια να κάνεις παρέα με υπόλοιπα αποβράσματα της κοινωνίας. Θα σε κάψω, θα σε πολτοποιήσω, θα σε εξαχνώσω, θα σε εξαυλώσω, θα σε τσακίσω, θα σε ψήσω, θα σε βράσω, θα ζεστάνω λάδι και θα το πετάξω πάνω σου και μετά θα σε βάλω να σε αυτοπλύνεις κωλοσαπίλα της πλυντηριακής επιστήμης.

Κωλογαμοσκατοσαπιλοπλυντήριο-στεγνωτήριο....δούλεψε επιτέλους....σε παρακαλώ γλυκούλι μου..σε γλυκοπαρακαλώ φως των ματιών μου και μουσική των αυτιών μου..σε ικετεύω βενζίνη της μηχανής μου και γρανάζι του κινητήρα μου..ΔΟΥΛΕΨΕ ΡΕ ΓΑΜΗΔΙ ΜΗΝ ΣΕ ΛΟΥΣΩ ΒΕΝΖΙΝΗ!

Αστραχάν μου εσύ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: