Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Αεροδρομιακό πληκτρολόγιο


Έχουν κάτι τα αεροδρόμια πάντως δεν νομίζεις? Δεν θυμάμαι να έχω κάτσει ποτέ σε κάποιο από αυτά και να μην μου έχει έρθει έμπνευση για το επόμενο μου αχριστούργημα. Ε λοιπόν σας παρουσιάζω, με μεγάλη τιμή και μετέπειτα δόξα, το νέο μου παιδί, το νέο μου δημιούργημα, την νέα μου έμπνευση. Το κλίκι κλίκι χωρίς κάποιον σκοπό.

Ω ναι..όπως είχα πει και σε κάποια παλιότερη δημοσίευσή μου, δεν γράφω πάντα με σκοπό, αλλά γράφω γιατί μου αρέσει η διαδικασία. Είτε έχω κάτι που με βασανίζει και θέλω να βγάλω από μέσα μου, είτε απλά θέλω να ακούσω τα πλήκτρα να βγάζουν θόρυβο. Και μιας και ανέφερα πλήκτρα δεν θα μπορούσα να παραλείψω το παρακάτω.

Πόσο χαίρομαι που γράφω πάλι στο δικό μου υπολογιστή δεν μπορείς να φανταστείς μιλάμε. Στο συνέδριο που ήμουν χρειάστηκε μερικές φορές να χρησιμοποιήσω υπολογιστή και επειδή είμαι στην Γαλλία, όπου είναι υποχρεωτικό όλα εδώ να βροντοφωνάζουν αυτό ακριβώς, ότι ναι δηλαδή είμαι στην Γαλλία και όχι σε κάποιο άλλο μέρος του κόσμου, έτσι λοιπόν ακόμα και τα πληκτρολόγια είναι διαφορετικά. Πωπω...κοιτάω αυτό που έγραψα και ανάθεμα αν βγάζει κάποιο νόημα. Λοιπόν πάμε πάλι από την αρχή. Εδώ τα πληκτρολόγια είναι διαφορετικά. Και δεν εννοώ σε χρώμα ή σε άρωμα (ναι σε περίπτωση που σου διαφεύγει τα πληκτρολόγια μυρίζουν) αλλά εννοώ σε διάταξη. Χρόνια τώρα μέσω ενός πραγματικά κωμικού γεγονότος, γράφουμε σε πληκτρολόγια με διάταξη qwerty (κοίτα πάνω αριστερά το πληκτρολόγιο σου και θα καταλάβεις τι εννοώ ωρέ). Οι φίλτατοι Γάλλοι φίλοι μας γράφουν σε πληκτρολόγιο azerty. Αυτό έχει ως συνέπεια να μένεις κυριολεκτικά μαλάκας όταν πας να πληκτρολογείς με το γνωστό τυφλό σύστημα. Άσε δε που πολλές λειτουργίες είναι διαφορετικές. Πχ το να βάλεις μια τελεία δεν είναι πια τόσο μα τόσο απλό...(όποιος έχει δουλέψει γαλλικό πληκτρολόγιο αυτή την στιγμή χαμογελάει σαρδόνια χεχε)

So whats the fucking point of all this?Έλα τώρα...έλα τώρα που δεν κατάλαβες...έλα που δεν ψιλιάστηκες? Ρε συ... Νόημα?? Από εμένα? Απαπαπα...είναι σαν ζητάς από τον μέσο Έλληνα να ψηφίσει πολιτική και όχι κόμμα (ή κόμα? Ή μήπως κώμα) Πράγμα ΑΔΥΝΑΤΟΝ. (να πετάξουμε και ένα πολιτικό μήνυμα στο κείμενο μην μας πάρουν και για βάρβαρους.) Βασικά να σου πω τον σκοπό μου? Βαθύς και καταχθόνιος. Βαριόμουν και περίμενα να ανοίξει το gate. Και είπα δεν γράφω κάτι να ικανοποιήσω την όρεξη μου για κλίκι κλίκι? Και ναμαι.. Άνοιξε το gate…χάρηκες? Α και να σου πω..λυπάμαι που σπατάλησα τον χρόνο σου να με διαβάσεις. Αλλά δεν μαθαίνεις..Τα θέλει και εσένα ο κωλαράκος σου μαζόχα.

ΥΓ: Πόσο στoίχημα ότι κάπου στην μέση του κειμένου σταμάτησες να διαβάζεις, έγειρες προς το πληκτρολόγιο, έφερες την μύτη σου κοντά και πήρες μια γερή ανάσα- μυρωδιά? SuckeeeeeeeeeeeeeerJ.
ΥΓ2: Σε ένα μόνο κείμενο σε είπα μαζόχα και κορόιδο.. Και όμως είσαι ακόμα εδώ. Πράγμα που αποδυκνείει αυτό ακριβώς που σου είπα. Για τα πολιτικά-κοματοσκυλικά σου δρώμμενα κουβέντα ε? Λαμόγιο...
ΥΓ3: Στους προαναφερθέντες χαρακτηρισμούς προσέθεσα το λαμόγιο...και εσύ τίποτα..Καλά...Τα σημείωνω όλα αυτά να το ξέρεις. Χαιρετώ σεJ

Δεν υπάρχουν σχόλια: