Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Πανέμογφη Μασσαλ...

Το λοιπόν…είμαι στην πανέμορφη Μασσα…στην πανέμορφη Μασ.....Πάμε πάλι..θα το καταφέρω αυτή την φορά..είμαι στην πανέμορφη Μασσαλ..πωπω..δεν μπορώ καν να γράψω την λέξη πανέμορφη μαζί με την λέξη Μασσαλία στην ίδια φράση. Κάτσε να δοκιμάσω με κάτι πιο απλό.

Είμαι στην όμορφη Μα...Χμμμμ..Είμαι στην μέτρια Μασσα... Μπα...Πάμε λοιπόν από την αρχή.

Είμαι στην Μασσαλία. Ούτε όμορφη ούτε τίποτα. Σαν ένα μπάσταρδο παιδί της Ομόνοιας με την Κυψέλη είναι με ολίγον σως από Ταμπούρια και Ασπρόπυργο. Μια ομορφιά σας λέω..άλλο τίποτα...μπρρρρρρ. Αύριο πρέπει να φύγω από το ξενοδοχείο και να περάσω κυριολεκτικά απέναντι που είναι το ο εκθεσιακός χώρος που γίνεται το συνέδριο που ήρθα να δώσω τα φώτα μου. Σκέφτομαι να το κάνω με κλειστά τα μάτια. Σοβαρά ρε σου λέω..Σαν να ξυπνάω με τον Sloth από τα Γκούνις δίπλα μου νιώθω. Δεν μπορεί..κάτι θα έχει που θα είναι όμορφο..Κάπου πήρε το μάτι μου ένα συντριβάνι. Και έναν καθεδρικό. Θα δώσουν ομορφιά σίγουρα στην Μασσαλ.... Γκρρρρρ..Παπάρια..

Τέλος πάντων δεν είπα να γράψω για να γκρινιάξω για την πόλη αλλά για τα υπέροχα αυτόματα συστήματα τους...Και ξεκινάμε...ΟΧΙ δεν θα μπω στην λόμπα να πω ότι όλα είναι στα Γαλλικά και μόνο σε αυτά. Αυτόματοι πωλητές στο αεροδρόμιο? Γαλλικά. Στο τραίνο? Γαλλικά. Στο μετρό? Γαλλικά. Στο ξενοδοχείο? Γαλλικά. Μα τι ερωτήσεις. Αλλα θα μπω στην λόμπα να πω το εξής.

(Καθαρίζω λαιμό, καταπίνω και...) Γαμώ την αυτοματοσύνη σας ρε ζώα όρθια αν δεν έχετε ιδέα από το πώς να την κάνετε φιλική και ανθρώπινη!Ουστ..μάλλον όχι ουστ.ΟΥΡΤ!!!

1)Μηχάνημα στο αεροδρόμιο που βγάζει εισητήρια για τραίνο. Μόνο κάρτες δέχεται. Μόνο κάρτες chip and pin. Σιγά..πάω στο γκισέ θα πεις...Ποιό γκισέ ρε καραμήτρο?? Μηχάνημα και τέλος. Έχεις κάρτα? Πάρε τραίνο..Δεν έχεις?Αχ συγνώμη..κάτσε και σάπισε εκεί πέρα μέχρι τα κόκαλλα σου να γίνουν δωρητής ασβεστίου σε κάποιο πεινασμένο αλλά και συνάμα τίμιο σκουλίκι. Θες να μιλήσω για το usability σου? Εγχρωμο menu..Εναλάσεται σε μπλέ και κίτρινα γράμματα. Απλό. Το μπλέ είναι το κανονικό, το κίτρινο το επιλεγμένο. Ναι ε??Μέχρι την 3 σελίδα..Γιατί μετά γίνεται γκρι και πράσινο. Όπου επειδή υπάρχουν μόνο 2 επιλογές χωρίς υπομενού (γαμάει το ελληνικό μου) δεν ξέρεις ποιο δείχνει την επιλογή και ποιο όχι. Α και που είσαι..στην 4 σελίδα και μετά..Πάμε πάλι στο μπλέ και κίτρινο. ΑΝΤΙΣΤΡΑΜΕΝΟ...Μπλέ λοιπόν το επιλεγμένο...ΟΥΡΤ!

2)Μηχάνημα στο μετρό. Δέχεται μόνο ψιλά, και κατά δικιά του παραδοχή και χάρτινα. Αλλά παπάρια. Στα γυρνάει πίσω. Έχεις λεφτά που μόλις έβγαλες από ΑΤΜ? Παπάρια μετρό θα πάρεις..Ψάξε βρες ψιλά. Ε σιγά...πάω στο γκισέ θα πεις...Ποιό γκισέ ρε καραμήτρο??(δεν μαθαίνεις ε?). ΟΥΡΤ!!

Και επειδή είμαι σε κέφια σήμερα πάρτε και ένα μπόνους)Αγαπητοί Γάλλοι πολίτες. Σας πάω γενικά. Μερικοί από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στην ζωή μου είναι Γάλλοι. ΑΛΛΑ! Όταν σας ρωτάω αν μιλάτε αγγλικά..Μην μην ΜΗΝ μου λέτε ναι και μετά με κοιτάτε λες και μιλάω κάποια σπάνια διάλεκτο σουαχίλι. Όσο εύκολα λες το yes…άλλο τόσο εύκολα μπορείς να πεις το no. ΟΥΡΤ

Κοίτα να δεις που τα γαλλικά τελικά μου φάνηκαν χρήσιμα.Ακόμα στο αεροδρόμιο θα ήμουν αν δεν μιλούσα προσπαθώντας να πάρω τγαίνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: